2017. augusztus 10., csütörtök

Bornprettystore - Teszt


Sziasztok!



A napokban érkezett meg a Bornprettystore tesztcsomagom, amiben 5 nyomdapaletta lapult.
Ma viszont ezek közül 4-et tudok bemutatni, mivel a BP-L076-os paletta tokjában egy teljesen más számú  lapult.
A BP-L047-es paletta nekem megvan már, viszont számomra picit furcsa, hogy az amúgy is leragasztott tokba, hogy kerülhet bele egy másik lemez?! 👀 😀 😀


Az első manikűr amit elkészítettem,egy radial gradient volt, 3 ILNP lakkot használtam fel. Ezt a radial gradientet már korábban is megcsináltam, akkor nem geo mintát választottam rá, hanem egy virágosat, akkor is nagyon tetszett.
A 3 lakk a Homecoming, Paper route, és a Bikini Bottoms, mintát a BP-L080-ról vettem.








A következő palettát BP-144-et az aranyos kis cseresznyés minták miatt kértem be, aztán végén mégsem ezt használtam fel. Van benne logika .... 😓 😂 😂 😂
A mellettük lévő háromszögek adtak egy nagyon szuper kis ötletet, amit azonnal meg kellett valósítanom.
Egy gradientet készítettem, a következő lakkokkal: Kiko- 842, 852, 803, 832, 854.







A harmadik a BPL-67, ami egyik számomra BEST Bps paletta. Mivel imádom a virágmintákat, ennél szebb palettát nem is álmodhattam volna magamnak.
Elég nehéz volt mintát választanom, hisz' mindegyik nagyon tetszik, aztán egy rózsásra illetve lepkékre esett a választásom. Az alaplakk itt a Cadillacquer- Ghost volt, el is felejtettem szinte, hogy mennyire csodálatos a színe.






Az utolsó a BP-L078 ami szintén egy nagyon jól kihasználható paletta, innen talán egy-kettő minta kivételével mind nagyon tetszik.

Itt egy dry marblét használtam, a Kiko : 848, 853, 834, 840 és 843 lakkokkal, egy csipet China Glaze- Fairy dust is került rá, majd a minta.
Az összahatás nagyon tetszik, a kisujjam picit kevésbé, de összességében nem lett rossz manikűr.






A termékek elérhetőek az alábbi linkeken, a BBB10 kóddal 10% kedvezményt is kaptok teljes árú termékekre.




Neked melyik manikűr tetszik innen?

4 megjegyzés :

  1. Szuper manikűrök születtek! Nekem a rózsás-pillangós a kedvencem. ;;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen , örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Melyik manikűr tetszik, hát mind :) Tökéletes és nagyon ízléses mindegyik, nem tudok egyet választani meg még kettőt sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon kedves vagy, köszönöm szépen :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után,ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!